PIRKIMAS KARANTINO METU

Pristatymas


Sveiki,

Reaguodami į pasaulyje susidarusią situaciją ir vyriausybės nurodymus iki balandžio 13 dienos stabdome visų fizinių "Praba" parduotuvių veiklą.

Mūsų internetinė prekyba veikia. 

Kaip vyksta prekių pristatymas? 

Visi užsakymai šiuo metu yra pristatomi per OMNIVA savitarnos terminalus (paštomatus)

0.00€ - pristatymo kaina, kai užsakymo suma didesnė nei 50€

2.50€ - pristatymo kaina, kai užsakymo suma mažesnė nei 50€

Patvirtinus užsakymą iki 15:00val (darbo dienomis) - prekes išsiunčiame tą pačią darbo dieną

Dėl esamos situacijos Omniva perspėja, kad užsakymų pristatymas į savitarnos terminalus gali užtrukti nuo 1 iki 5 d.d.


Kokie yra prevenciniai veiksmai saugiam siuntų pristatymui?  

 

  1. Paštomatų dezinfekcija: valomas ne tik ekranas, bet ir visi pagrindinio modulio paviršiai, kurie yra liečiami naudojantis paštomatu;
  2. Dezinfekuojami kurjerių skaneriai;
  3. Pakeista patalpų valymo tvarka, daugiau dėmesio skiriama paviršiams dezinfekuoti;
  4. Įpareigojame darbuotojus laikytis ypatingos asmeninės ir darbinės higienos ir tam suteikėme visas priemones;
  5. Kurjeriai dirba su vienkartinėmis pirštinėmis, keičia jas kaskart aptarnavę paštomatą;
  6. Dezinfekuojami visi automobilių salonų paviršiai;

 

Primename, kad siuntas siunčiant ir gaunant paštomatais išvengiama artimo kontakto su kurjeriu ar kitu žmogumi. 298 iš 300 „Omniva LT“ paštomatų yra įrengti lauke, atvirose vietose, o tai taip pat maksimaliai sumažina socialinio kontakto tikimybę. Viena iš svarbiausių priemonių, siekiant išvengti viruso plitimo – kuo dažniau plauti rankas. Ja vadovaujasi visi OMNIVA darbuotojai. Taip pat visose „Omniva LT“ patalpose ir automobiliuose yra dezinfekcinio skysčio. Juo kiekvienas kurjeris papildomai dezinfekuoja rankas pristatydamas siuntas į paštomatus. Kurjeriai dezinfekuoja visus paštomatų paviršius – tiek liečiamuosius ekranus, tiek dureles – kas kartą jais naudodamiesi. Kurjeriai ir sandėlio dirba su vienkartinėmis pirštinėmis, kurios yra keičiamos iš karto aptarnavus paštomatą. Visi „Omniva LT“ paštomatai turi bekontakčio atsiskaitymo būdą, tačiau, siekiant maksimaliai išvengti bet kokio galimo kontakto, naudojantis paštomatu klientams siūlo mūvėti pirštines.


Ką daryti, jei norite grąžinti prekę?


Informuokite mus el.paštu: marketingas@praba.lt ir mes Jums nurodysime instrukcijas dėl grąžinimo. 


Kur kreiptis, jei kils klausimų dėl užsakymų ar prekių?

Jei kils klausimų dėl užsakymo arba konkrečių prekių, visad laukiame jūsų skambučių telefonu: 8 611 010 80  arba el.paštu: marketingas@praba.lt arba mūsų socialinių tinklų paskyrose. Informacija ir konsultacijos teikiamos darbo dienomis nuo 9:00 val. iki 17:00 val.


Saugokite save ir aplinkinius!

PRABA komanda