Užsakymus pristatome per 1-2d.d.

Grąžinimo ir keitimo taisyklės


1. PREKIŲ GRĄŽINIMAS

1.1.Teisė atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties

Remiantis Lietuvos Respublikos Ūkio ministerijos įsakymu (2011 m. birželio 29 d. Nr. 217), visi įsigyti juvelyriniai dirbiniai fizinėse PRABA prekybos vietose ir pagaminti pagal individualų užsakymą yra nekeičiami ir negrąžinami.

Remiantis LR Civilinio kodekso nuostatomis, pirkėjas, juvelyrikos dirbinį įsigijęs el.parduotuvėje www.praba.lt, turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos grąžinti arba pakeisti prekę. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti prekę tenkinamas, jeigu prekė nebuvo naudojama, nesugadinta, išsaugotos jos vartojamosios savybės, prekė neprarado prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš el.parduotuvės www.praba.lt

Norėdamas pasinaudoti teise grąžinti ar pasikeisti prekę,  pirkėjas apie prekės grąžinimą turi informuoti el.pašto adresu eparduotuve@praba.lt pateikdamas informaciją, kuri pirkėjui siunčiama elektroniniame laiške informuojant apie užsakymo patvirtinimą. Pardavėjas turi teisę nevykdyti pinigų grąžinimo procedūros tol, kol negaus grąžinamos prekės. 

Remiantis ES internetinės prekybos taisyklėmis, vartotojas neturi teisės per 14 dienų grąžinti prekės, kuriai buvo užsakyta ir atlikta graviravimo paslauga. 

1.2. Prekių grąžinimo pagal Taisyklių 1.1. punktą sąlygos

Pirkėjas pasinaudoti teise, nurodyta Taisyklių 1.1.punkte, tik esant visoms šioms sąlygoms:

- prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda;

- prekė nebuvo dėvėta ir yra išsaugotos jos vartojamosios savybės;

- prekei nebuvo užsakytas graviravimas;

- ant prekės yra visos pirkimo metu ant jos buvusios nepažeistos ir nenukirptos tiek vidinės, tiek išorinės etiketės, apsauginės plėvelės ir kt. Jeigu etiketės nuėmimas buvo būtinas apžiūrėti prekę, pardavėjas turi teisę nepriimti prekių be etikečių, jei gali įrodyti, kad dėl to patiria papildomų išlaidų (naujos etiketės pagaminimo, patvirtinimo išlaidos) arba tokių etikečių nuėmimas negali būti atstatytas, prekė praranda originalumą.

Esant prekės ar jos pakuotės trūkumų ar prekės dėvėjimo žymių, pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymas negali būti vykdomas, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės ir negrąžinti pirkėjui pinigų. Tokiu atveju pirkėjas turi teisę atsiimti prekę iš pardavėjo.

- Pardavėjas pasilieka teisę vartotojų grąžintas prekes, kurios buvo įsigytos www.praba.lt, patikrinti Lietuvos Prabavimo rūmuose, kad būtų įsitikinta, ar prekė yra grąžinta tokia, kokia buvo išsiųsta. Tik gavus analizės rezultatus Pardavėjas pateikia pirkėjui elektroninį atsakymą dėl prekės grąžinimo. Lietuvos Prabavimo rūmų patikra gali užtrukti iki 14 d. d. 

1.3. Prekės dydžio keitimas

Jei pirkėjo įsigyta prekė netinkamo dydžio, Pirkėjas gali grąžinti įsigytą prekę ir atgauti sumokėtus pinigus bei užsakyti tinkamo dydžio prekę. Šiuo atveju pirkėjas privalės grąžinti netinkamo dydžio prekę ir bus taikomos nuostatos, numatytos Taisyklių 1.1. ir 1.2. punktuose.

 1.4.Prekės trūkumai 

Pirkėjas, pastebėjęs prekės trūkumus privalo susisiekti su pardavėju el. pašto adresu eparduotuve@praba.lt ir pateikti informaciją apie el.parduotuvės www.praba.lt užsakymą ir nurodyti prekės trūkumus. Nurodytus pirkėjo prekės trūkumus privalo apžiūrėti ir įvertinti juvelyras - specialistas, todėl pirkėjas įsipareigoja prekę atsiųsti nurodytu adresu, kad būtų įvykdyta apžiūra.

Jeigu apžiūros metu yra  nustatomi gamybiniai defektai, tuomet pardavėjas įsipareigoja: 

-     pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);

-     pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

-     sugrąžinti sumokėtą kainą.

SVARBU! Pardavėjas neįsipareigoja pašalinti daikto trūkumų, pakeisti prekę ar sugrąžinti sumokėtą sumą jei prekė buvo remontuota ne UAB PRABA dirbtuvėse, jei ant prekės atsiranda natūralaus nusidėvėjimo detalės (susibraižymai), jei defektai atsirado dėl to, kad prekė buvo nešiojama ne pagal juvelyrinių dirbinių nešiojimo taisykles, kurios yra nurodytos UAB PRABA juvelyrinių dirbinių taisyklių atmintinėje ir turi mechaninių pažeidimų ar kitų trūkumų nuo pirkėjo priklausančių veiksmų. 

Informavus apie prekės trūkumus el.paštu, prekė turi būti išsiųsta per  siuntų savitarnos terminalus arba per kurjerį adresu, kurį pirkėjas gaus el.paštu. Gavus prekę juvelyras - specialistas atidžiai patikrins grąžintą prekę ir informuos pirkėją jo elektroninio pašto adresu per 7 d.d.  pateikdamas informaciją apie tai, ar bus vykdomas vienas iš pirkėjo reikalavimų, nurodytų šiame punkte. Už prekę sumokėta suma bus grąžinta arba prekės keitimas bus įvykdytas per 7 dienas, nuo dienos, kurią pirkėjui buvo išsiųstas elektroninis laiškas, patvirtinantis apie sumokėtos sumos grąžinimą arba prekės pakeitimą.

 1.5.Grąžinimo būdai

Norėdamas pasinaudoti teise grąžinti ar pasikeisti prekę, pirkėjas apie prekės grąžinimą turi informuoti el.pašto adresu eparduotuve@praba.lt pateikdamas informaciją, kuri pirkėjui siunčiama elektroniniame laiške informuojant apie užsakymo patvirtinimą. Prekės yra grąžinamos paštomatu arba kurjeriu. Prekės grąžinimo - siuntinio išlaidas apmoka pirkėjas. Gavus Jūsų el.laišką, informuosime Jus apie grąžinamos prekės pristatymo adresą. 

 1.6. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose taisyklėse numatyta tvarka. Jeigu pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, pardavėjui pareikalavus pirkėjas privalo padengti prekių gražinimo išlaidas. Taip pat pirkėjas įsipareigoja atlyginti išlaidas, kurias padengti reikalauja kurjeris, kai pirkėjas prekių nepriima su kurjeriu sutartu laiku.

 1.7. Pirkėjas įsipareigoja saugoti ir neatskleisti tretiesiems asmenims prisijungimo prie paskyros duomenų. Pirkėjas yra atsakingas už jam suteiktų prisijungimo prie paskyros duomenų išsaugojimą, taip pat už bet kuriuos veiksmus (duomenų perdavimą, pateiktus prekių užsakymus, vartotojo komentarus ar kt.), kurie elektroninėje parduotuvėje atliekami prisijungus prie paskyros ir dėl to kylančias pasekmes. Jei pirkėjas praranda prisijungimo prie paskyros duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai pardavėją telefono numeriu arba elektroninio pašto adresu, nurodytu skiltyje „Klientų aptarnavimas".

 1.8. Pirkėjas yra atsakingas už tai, kad elektroninėje parduotuvėje pateikti pirkėjo duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs. Pasikeitus pirkėjo elektroninėje parduotuvėje pateiktiems duomenims, jis privalo juos atnaujinti skiltyje „Mano paskyra“ arba apie tai pranešdamas telefonu arba elektroninio paštu adresu, kurie nurodyti skiltyje „Klientų aptarnavimas“. Pardavėjas jokiu atveju nebus atsakingas už žalą, patirtą pirkėjo ir (arba) trečiųjų asmenų, dėl to, kad pirkėjas nurodė neteisingus ir (arba) neišsamius asmens duomenis arba nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems pasikeitus. Jei naudodamasis elektronine parduotuve pirkėjas pateikia trečiųjų asmenų asmens duomenis, pirkėjas pats yra atsakingas už tokių duomenų pateikimo ir naudojimo teisėtumą.

 1.9. Kilus problemų dėl Elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės, Pirkėjas gali kreiptis elektroninio pašto adresu arba telefonu, nurodytais Elektroninės parduotuvės skiltyje „Klientų aptarnavimas“. 

1.10. Norėdami užtikrinti saugų grąžinimą ant prekių siuntos nerašykite „juvelyriniai dirbiniai“ ar žodžių, kurie galėtų išduoti siuntos turinį ar vertę