NEMOKAMAS PRISTATYMAS NUO 50€

Grąžinimo ir keitimo taisyklės


1. PREKIŲ GRĄŽINIMAS

1.1.Teisė atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties

Remiantis Lietuvos Respublikos Ūkio ministerijos įsakymu (2011 m. birželio 29 d. Nr. 217), kokybiški juvelyriniai dirbiniai yra nekeičiami ir negrąžinami. Ši taisyklė galioja visose lokaliose PRABA parduotuvėse. 

Remiantis ES internetinės prekybos taisyklėmis, vartotojas, juvelyrikos dirbinį įsigijęs www.praba.lt, turi teisę per 14 d. d. grąžinti prekę dėl bet kokios priežasties ir jokio paaiškinimo. Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, Pirkėjas apie prekės grąžinimą turi informuoti el.pašto adresu marketingas@praba.lt pateikdamas informaciją, kuri Pirkėjui siunčiama elektroniniame laiške informuojant apie užsakymo patvirtinimą. 

Sutarties atsisakymo laikotarpis baigsis po 14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjas arba Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo, išskyrus vežėją, įgijo fizinį prekių valdymą arba, kai vienu užsakymu vartotojas užsakė ne vieną prekę ir jos pristatomos atskirai po 14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjas arba Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo, išskyrus vežėją, įgijo fizinį paskutinės prekės valdymą.

Kad Pirkėjas nepraleistų sutarties atsisakymo termino, pakanka pranešti apie ketinimą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties iki sutarties atsisakymo termino pabaigos. Pirkėjui nusprendus pasinaudoti teise atsisakyti pirkimo - pardavimo sutarties, ne vėliau nei per 14 dienų  nuo Pirkėjo pranešimo apie pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą gavimo dienos Pardavėjas grąžina Pirkėjui visą gautą sumą Pirkėjui, išskyrus pristatymo išlaidas, tiesiogines grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Sumokėti pinigai grąžinami tokiu pačiu  mokėjimo būdu, kokį Pirkėjas naudojo atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, grąžinant lėšas į Pirkėjo sąskaitą, iš kurios buvo apmokėta už prekes. Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis. Pirkėjas privalo nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pateikė Pardavėjui prašymą dėl prekių pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymo, išsiųsti prekes atgal  Pardavėjui arba jas grąžinti parduotuvėse, kurių sąrašas pateikiamas Elektroninės parduotuvės interneto svetainėje, skiltyje "Mūsų parduotuvės"

Pardavėjas turi teisę nevykdyti pinigų grąžinimo procedūros tol, kol negaus grąžinamos prekės arba įrodymo, kad Pirkėjas išsiuntė grąžinamą prekę, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau. Pirkėjas atsakingas už prekių vertės sumažėjimą dėl veiksmų, nebūtinų tam, kad būtų galima nustatyti, koks prekės pobūdis, savybės ir kaip ji veikia.

Remiantis ES internetinės prekybos taisyklėmis, vartotojas neturi teisės per 14 d. d. grąžinti prekės, kuriai buvo užsakyta ir atlikta graviravimo paslauga. 

1.2. Prekių grąžinimo pagal Taisyklių 1.1. punktą sąlygos

Pirkėjas pasinaudoti teise, nurodyta Taisyklių 1.1.punkte, tik esant visoms šioms sąlygoms:

- prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda;

- prekė nebuvo dėvėta ir yra išsaugotos jos vartojamosios savybės;

- ant prekės yra visos pirkimo metu ant jos buvusios nepažeistos ir nenukirptos tiek vidinės, tiek išorinės etiketės, apsauginės plėvelės ir kt. Jeigu etiketės nuėmimas buvo būtinas apžiūrėti prekę, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekių be etikečių, jei gali įrodyti, kad dėl to patiria papildomų išlaidų (naujos etiketės pagaminimo, patvirtinimo išlaidos) arba tokių etikečių nuėmimas negali būti atstatytas, prekė praranda originalumą.

Esant prekės ar jos pakuotės trūkumų ar prekės dėvėjimo žymių, pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymas negali būti vykdomas, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės ir negrąžinti Pirkėjui pinigų. Tokiu atveju Pirkėjas turi teisę atsiimti prekę iš Pardavėjo.

- Pardavėjas pasilieka teisę vartotojų grąžintas prekes, kurios buvo įsigytos www.praba.lt, patikrinti Lietuvos Prabavimo rūmuose, kad būtų įsitikinta, ar prekė yra grąžinta tokia, kokia buvo išsiųsta. Tik gavus analizės rezultatus Pardavėjas pateikia Pirkėjui elektroninį atsakymą dėl prekės grąžinimo. Lietuvos Prabavimo rūmų patikra gali užtrukti iki 14 d. d. 

1.3. Prekės dydžio keitimas

Jei Pirkėjo įsigyta prekė netinkamo dydžio, Pirkėjas gali grąžinti įsigytą prekę ir atgauti sumokėtus pinigus bei užsakyti tinkamo dydžio prekę. Šiuo atveju Pirkėjas privalės grąžinti netinkamo dydžio prekę ir bus taikomos nuostatos, numatytos Taisyklių 1.1. ir 1.2. punktuose.

 1.4.Teisė grąžinti nekokybišką prekę

Pirkėjas, įsigijęs nekokybišką prekę, turi teisę per 2 metus nuo prekės pristatymo Pirkėjui pateikti Pardavėjui prašymą.  Tokiu atveju Pirkėjas privalo susisiekti su Pardavėju el. pašto adresu marketingas@praba.lt ir pateikti informaciją apie savo vardą, pavardę, prekės grąžinimo priežastį, užsakymo numerį arba sąskaitos, patvirtinančios apmokėjimą už prekę, numerį, kontaktinius duomenis (telefono Nr. arba el. pašto adresą), banko sąskaitos numerį ir banko, kuriame yra ši sąskaita, pavadinimą, kodą,  jeigu dėl Pirkėjo nurodyto reikalavimo reikalinga grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus už prekę ar dalį jų į Pirkėjo sąskaitą, ir vieną iš šių reikalavimų:

-     pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);

-     pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

-     sugrąžinti sumokėtą kainą.

Prekė bus laikoma kokybiška, jei (i) ji atitinka aprašymą ir savybes, nurodytas Elektroninėje parduotuvėje (ii) ji yra tinkama įprastiniam naudojimui kaip ir kitos tai pačiai rūšiai priskiriamos prekės (iii) prekės kokybė ir savybės yra tokios, kokių galima tikėtis iš kitos tai pačiai rūšiai priskiriamos prekės. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamos prekės ir nevykdyti jo prašymo, jeigu prekės trūkumai atsirado dėl netinkamo jos naudojimo, mechaninių pažeidimų ar kitų nuo Pirkėjo priklausančių veiksmų arba tai yra natūralus prekės nusidėvėjimas. Gaminant prekes atrenkamos tik aukščiausios kokybės medžiagos, tačiau natūralios jų savybės yra neišvengiamos ir turėtų būti priimamos kaip prekės individualios išvaizdos dalis.

Pateikus prašymą prekė gali būti grąžinama į bet kurią "PRABA" parduotuvę, nurodytą Elektroninės parduotuvės interneto svetainėje,skiltyje "Mūsų parduotuvės" siunčiant ją per  siuntų savitarnos terminalus arba per kurjerį adresu, kuris yra nurodytas el.parduotuvės skiltyje "Klientų aptarnavimas". Pardavėjas atidžiai patikrins grąžintą prekę ir informuos Pirkėją jo elektroninio pašto adresu per protingą laikotarpį pateikdamas informaciją apie tai, ar bus vykdomas vienas iš Pirkėjo reikalavimų, nurodytų šiame punkte. Už prekę sumokėta suma bus grąžinta arba prekės keitimas bus įvykdytas per 14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjui buvo išsiųstas elektroninis laiškas, patvirtinantis apie sumokėtos sumos grąžinimą arba prekės pakeitimą.

Jei Pirkėjas prašo grąžinti sumokėtą kainą ir toks jo prašymas pagrįstas, Pirkėjui grąžinama visa už prekę jo sumokėta suma, įskaitant ir pristatymo išlaidas, susijusias su prekės siuntimu, taip pat tokios prekės siuntimo grąžinant išlaidas. Suma grąžinama tokiu pačiu būdu, kokį Pirkėjas pasirinko pirkdamas prekę.

 1.5.Grąžinimo būdai

Klientas gali grąžinti prekes Pardavėjo parduotuvėse, nurodytose Elektroninės parduotuvės interneto svetainėje skiltyje "Klientų aptarnavimas", siųsdamas jas per savitarnos terminalus ar per kurjerį adresu, kuris yra nurodytas el.parduotuvės skiltyje "Klientų aptarnavimas"Pasirinkus bet kurį iš prieš tai nurodytų grąžinimo būdų, prekių grąžino išlaidas apmoka Pirkėjas.

 1.6. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka. Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių gražinimo išlaidas. Taip pat Pirkėjas įsipareigoja atlyginti išlaidas, kurias padengti reikalauja kurjeris, kai Pirkėjas prekių nepriima su kurjeriu sutartu laiku.

 1.7. Pirkėjas įsipareigoja saugoti ir neatskleisti tretiesiems asmenims prisijungimo prie Paskyros duomenų. Pirkėjas yra atsakingas už jam suteiktų prisijungimo prie Paskyros duomenų išsaugojimą, taip pat už bet kuriuos veiksmus (duomenų perdavimą, pateiktus prekių užsakymus, vartotojo komentarus ar kt.), kurie Elektroninėje parduotuvėje atliekami prisijungus prie Paskyros ir dėl to kylančias pasekmes. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo prie Paskyros duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją telefono numeriu arba elektroninio pašto adresu, nurodytu skiltyje „Klientų aptarnavimas".

 1.8. Pirkėjas yra atsakingas už tai, kad Elektroninėje parduotuvėje pateikti Pirkėjo duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs. Pasikeitus Pirkėjo Elektroninėje parduotuvėje pateiktiems duomenims, jis privalo juos atnaujinti skiltyje „Mano paskyra“ arba apie tai pranešdamas telefonu arba elektroninio paštu adresu, kurie nurodyti skiltyje „Klientų aptarnavimas“. Pardavėjas jokiu atveju nebus atsakingas už žalą, patirtą Pirkėjo ir (arba) trečiųjų asmenų, dėl to, kad Pirkėjas nurodė neteisingus ir (arba) neišsamius asmens duomenis arba nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems pasikeitus. Jei naudodamasis Elektronine parduotuve Pirkėjas pateikia trečiųjų asmenų Asmens duomenis, Pirkėjas pats yra atsakingas už tokių duomenų pateikimo ir naudojimo teisėtumą.

 1.9. Kilus problemų dėl Elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės, Pirkėjas gali kreiptis elektroninio pašto adresu arba telefonu, nurodytais Elektroninės parduotuvės skiltyje „Klientų aptarnavimas“. 

1.10. Norėdami užtikrinti saugų grąžinimą ant prekių siuntos nerašykite „juvelyriniai dirbiniai“ ar žodžių, kurie galėtų išduoti siuntos turinį ar vertę